Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
K

KubaG

18. 11. 2007 0:02
Souhlas

Mončo, napsalas to moc pěkně :-)R^. A rejpalům bych chtěl jen napsat, že slečně nejspíš v první řadě nešlo o to glorifikovat tehdejší studenty. Takže ji neobviňujte z naivity. Naopak byste měli být rádi, že se mladí lidé zamýšlejí nad tím, zda by vůbec sami byli schopni vzdoru a že obdivují ty, kteří to podle nich dokázali.

Proto se mi článek líbí moc, dík Moni.

0 0
možnosti

P.Paradoxový

17. 11. 2007 22:28
paradox.

Kdysi jsem nemohl jít s kolegy demonstrovat.Dnes mohu,ale pokud nedemonstruji za něco,co se nehodí vládnoucí straně,vysmějí se mi.Kdysi jsem se nemohl dostat na vysokou.Dnes take ne,nemám na to.Kdysi byla možnost volby-dostan se na vysokou,ale bud ve straně!Dnes jemožnost volby-dostan se na vysokou,ale kraď nebo dělej prostituci ktera je moderni mezi studenty.Kdysi jsem nemohl do zahraniči.Dnes mohu,ale neni za co.Kdysi jsem stál fronty.Dneska stojim u zbožibez fronty ale nemam na něj.Kdysi se pracovalo i v soboty.Dneska i v neděle.Kdysi se pracovalo v soboty bez naroku na mzdu.Dnes ji nemusim dostat vůbec.Nebo pracuji přesčasy ale mzda je takova,ajko bych pul měsice nepracoval.Kdysi bych byl zastřelen a nebo vsazen fo vězeni za odpor k režimu.Dnes mi udělaji noc dlouhych nožu a zastřelit mě mohou kdykoliv.Kdysi by mi vynadali za polititcky nazor.Dneska take.

0 0
možnosti
C

carpcarp

17. 11. 2007 23:45
Re: paradox.

bohužel, je to takRv

0 0
možnosti

Jarka

17. 11. 2007 21:41
dizkuze

ja osobne jsem vzdycky rada, kdyz se mladi vyjadri, a kdyz s nimi nekdo diskutuje. Ono urazeni a nadavani nikam nevede. Takze diky tem par lidem kteri tu v diskuzi uvedli sve nazory a postoje, aniz by nekoho urazeli. U tech ostatnich jejich prispevky mluvi samy za sebe... ze nekoho zaujme ze autorka jede nekam v lete nebo v zime... Co takhle zapojit mozek a dat slecne autorce podnety k zamysleni?

0 0
možnosti

Jarka

17. 11. 2007 21:35
myslim, ze byste mela

tu odvahu.... zalezi z jake byste byla rodiny, jake informace byste mela...  Vemte to tak. kdyby sem dneska nekdo vpadl a zacal Vas omezovat, tak jak to byvalo kdysi... Mela byste odvahu? chtelo by se Vam i obetovat za ucast v demonstraci to, ze treba budete vyhozena ze skoly? chtela byste delat praci, kde byste nemohla  psat tak jak citite a chcete, ale byt poplatna rezimu?

0 0
možnosti

Vlada

17. 11. 2007 20:44
Avšak neberme slečně její iluse o životě..

Ona si třeba myslí, že  Nohavica je 100 procentní padouch...

a  že  Hutka/který zde nežil/   je   arbitr   etiky a morálky..

0 0
možnosti
MU

Monika Urbášková

19. 11. 2007 9:35
Re: Avšak neberme slečně její iluse o životě..

Milý Vlado, to si tedy nemyslím:-)

0 0
možnosti

Důchodce...

17. 11. 2007 20:39
carpcarp už na to přišel sám..

Ožebračumee ty  nejchudší..

Vším,.

0 0
možnosti

Důchodce...

17. 11. 2007 20:37
Když čtu Vaše řádky..

abych  pravdu  děl..

nestačím   žasnout..Rv

0 0
možnosti
MU

Monika Urbášková

19. 11. 2007 9:45
Re: Když čtu Vaše řádky..

Nápodoně8-o

0 0
možnosti

Důchodce...

17. 11. 2007 20:36
Asi jste se narodila do aristokratické

rodiny..

Když   jezdíte   v  zimě  na  hory a  v létě k moři..

0 0
možnosti
MU

Monika Urbášková

19. 11. 2007 9:54
Re: Asi jste se narodila do aristokratické

Milý "důchodče", věřte nebo ne, nepocházím ani z aristokratické rodiny, ani z milionářské. Ve čtyřech letech mi zemřel táta, takže máma převzala i jeho roli. Píšu OBECNĚ, že poslení roky se silně rozmáhají dovolené. A jestli se to zrovna vás netýká, za to já nemůžu. Chtěla jsem tím říci, že v dnešní době je naprosto běžné jezdit za sluníček, za sněhem, či za poznáním. A stačí k tomu, třeba zrovna nám studentům, letní brigáda.

0 0
možnosti

Lékař důchodce..

17. 11. 2007 20:35
Za našich mladých let to bylo taky.

Lidi co    bránili   Tobruk   měli   předzdívky   MAUBL /malej úplně   blbej/

TAUBL/taky úplně   blbej..

No a ti   mladí  se   na nás   ted   dívají  také  tak..[>-]

0 0
možnosti

Lékař důchodce..

17. 11. 2007 20:33
Ovšem jakásui úcta ke stáří by neměla chybět..

že  ano, slečno..[>-]

0 0
možnosti
MU

Monika Urbášková

19. 11. 2007 9:56
Re: Ovšem jakásui úcta ke stáří by neměla chybět.

Pane doktore, můžete mi napsat, kde se v mém článku objevuje "neúcta ke stáří"?

0 0
možnosti
  • Počet článků 11
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1810x
Červen 2007. Studentská kolej v milované Olomouci. Zakládám si blog a začínám psát. O pět měsíců později píšu na dlouhých let svůj poslední příspěvěk. STŘIH

Březen 2016. Byt v Brně. S údivem zjišťuju, že můj blog na iDNESu pořád funguje. Využívám čerstvě nabyté motivace z kurzu tvůrčího psaní s Danou Emingerovou a s bušícím srdcem jdu toho podruhé. Znova a líp? Uvidíme...